سایت اصلی و کانال دکتر علیرضا افشار ..................
مشاوره کنکور۹۹ علیرضا افشار
انتخاب رشته کنکور98 .مشاوره انفرادی تحصیلی.مشاوره کنکور دکتر افشار.برنامه ریزی تلفنی کنکور99
درباره وبلاگ


پایگاه مشاوره کنکور رایگان (www.alirezaafshar.org) محلی ست برای یاری شما داوطالبان کنکور۹۹ و در جهت گسترش عدالت آموزشی در کشور گام بر می دارد که فاصل صوتی کلاس مشاوره ای دکتر افشار؛،.مطالب ارائه شده همگی مطابق برترین اصول و شیوه های مطالعه و انگیزش تحصیلی می باشد . سوالات شما دوستان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود و شما داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانید ، با کمال اعتماد به مشاوران توصیه ها را توشه راه خود قرار دهید . امیدواریم که بتوانیم شما را تا رسیدن به رویایتان یاری کنیم . با تشکر و احترام : کانال مشاوره علیرضا افشار https://telegram.me/alirezaafsharofficial
آخرین مطالب
پنج شنبه 3 آذر 1385برچسب:, :: 13:48 :: نويسنده : استاد علیرضا افشار

جواب همه سوالات و ایمیل ها و همچنین حدود 10 مطلب جدید آماده است . ما هم مثل شما دوست داریم تا با هم فکری اعضا به نتیجه کلی در مورد چگونگی روند خدمات برسیم . من شخصا حال تک تک شما رو درک می کنم ولی بدونید که تصمیمات اتخاذ شده همه به نفع شما و در جهت ارتباط بیشتر و تنگاتنگ ما و شماست . فقط کمی منتظر باشید ...

از تک تک شما دوستان عزیز که در مرور نوشته ها و ایمیل ها و نظرات و قسمت خبرنامه و ... متوجه شدیم از غیبت ما گلایه مند شدید ، کمال عذرخواهی رو دارم . اما بدونید که همه اینا به خاطر خودتون بود و آقای افشار براتون کاری خواهد کرد تا شاید تا سال ها تو یادتون باشه . وب تعطیل شد .. همه شما منتظر بودین و هزار تا فکر و خیال کردین ولی بدونید که به قول استاد شاید یه ماشین مسابقه اسباب بازی عقب کش تو مسابقه و بازی بین بچه ها از محل خودش عقب بره و جا بمونه و ضرر کنه ولی در حال جمع کردن انرژی هست که وقتی رهاش کنی از همه اون بچه هایی که ماشین های خودشون رو با دست هل میدن و دنبالش چهار دست و پا راه میرن ، جلو میزنه و سبقت میگره و موفق میشه . بچه های عزیز یه ذره با همون انرژی ها و توصیه ها و مطالب قدیم سر کنید تا بزودی و با احترام به رای همکاران نام آشنا و مشاوران عزیزی که خیلی ها آرزوی یک لحظه صحبت باهاشون رو دارن ، فاز جدید و حرفه ای کار ما شروع بشه . برای همه و همه شما چه دوستان قوی چه کم کار ... چه قدیمی ها و تازه واردها و ...فکر کردیم و به امید خدا به زودی زود تغییر میکنه . این قول من ((مینا عظیمی )) به شماست . باور کنید اجازه نوشتن همین چند خط رو هم به زور گرفتم تا بتونم بهتون بگم که هنوز هم ما با هم هستیم و با هم قراره این راه رو به پایان ببریم تا از هم خاطرات خوشی داشته باشیم .

09358960503 شماره آقای افشار



انتخاب رشته ۹۸ انتخاب رشته آزاد ۹۸ انتخاب رشته سراسری ۸۹ برنامه ریزی موفقیت در کنکور از عید تا خرداد ۹۹

نظرات شما عزیزان:

م
ساعت21:17---15 آذر 1390
سلام.اقای افشار ارامشتون ستودنیهپاسخ:ممنون . لطفا آیکون استفاده نکنید

معترض شرمنده
ساعت1:24---12 آذر 1390
سلام اومدم عذر خواهی من دیشب خیلی عصبی بودم اینجا مال شماست هرکاری بخواهید آزادید بکنید من حق نداشتم اون حرفارو بزنم

نیت پاک شمارو واینکه شاید دلیل خاصی داشته این کار رو فراموش کردم آدمائی مثل من با این حرفاشون میتونن شمارو دلسرد کنن ......

تروخدا منو ببخشید



حلالم کنید بخاطر امام حسین من پشیمونم از حرفام
پاسخ:سلام عزیز . من نمیدونم شما کی هستی ولی این رو میدونم که تو دنیا اگه تیز و درشت ببینی و بشنوی و بخوای خودت رو ناراحت کنی انگیزه ای برات نمیمونه .... شما هم حرفی نزدی و من از دستت ناراحت نیستم . هر کسی عقیده و نظر خودش رو داره . التماس دعا


معترض
ساعت1:16---11 آذر 1390
سلام فکر نمیکردم اینجا هم تبعیض باشه

جواب دو سوال بعد منو میدید منیکه یه ماهه هرروز سر میزنمو نمیدید واقعا متاسفم برا خودم که منتظرم جوابی بدید خیلی دلم گرفت دیدم سوال بعد منو جواب دادید
پاسخ:شرمنده ام .... باور بفرمایید که قصد پاسخ دهنده به سوالات تبعیض نیست


كوچولو
ساعت23:36---4 آذر 1390
سلام

این از اون پیام خصوصی هایی هست که آقای افشار دوست داره.اول این که ببخشید من فکر کردم پیامم ثبت نشد و دوبار فرستادم.بی زحمت یکیش رو پاک کنید زیادی جا نگیره.

راستی جدیداً پیام ها بدون تایید ثبت میشن؟

من منتظر جواب سوالم هستما!

اما مهمترین چیزی که برای اون خواستم پیام خصوصی بفرستم اینه که نمی دونم چرا دو روزه آنتی ویروس کامپیوترم هشدار میده که سایت شما ویروس داره و هی نمی ذاره وارد سایتتون بشم.گفتم خودتون در جریان باشید شاید چیزی باشه.

موفق باشید!
پاسخ:سلام . بله سایت مشکل داره ... به زودی از اینجا میریم یه جای دیگه


كوچولو
ساعت23:24---4 آذر 1390
سلام به همگی!مخصوصاً تیم مشاوره و اعضای جدید!

بازگشت قدرتمندترتون رو تبریک میگم.می دونستم بعد از هر غیبتی یه ظهور باشکوه تر هست.

من فکر کنم می تونم حدس بزنم اعضای جدید چه کسانی می تونند باشند!امسال که فرصت برابر خیلی آبی ازش گرم نمیشه.الانم که زده تو کار تجاری!البته نمی دونم دی وی دی هاش چطوره!البته اساتید جدیدی هم که اوردن زیاد بد نیست اما مثل قبل هم نیستن و البته زمان نامناسبش باعث میشه نبینم.هر هفته شاید یه روز اونم چند دقیقه بتونم ببینم.

و ممنون که به بچه ها اعتماد کردید و شماره آقای افشار رو برای تماس در اختیارشون گذاشتید،بعضی از دوستان خیلی نیاز دارند!

و بعد از همه این حرفا منتظر ترکوندنتون هستیم!!
پاسخ:سلام . این جناب آقای کوچولو رو همیشه گفتم که یه ریز بینی خاصی داره .. خوشحالم که همیشه تیز هستی بین بچه ها ... منظورت رو فهمیدم عزیز ... میشه گفت که کاملا درست حدس زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: